مجموعه بزرگ فروشگاهی « جانبی باریش » همواره در تلاش است تا بهترین کیفیت و خدمات را برای شما کاربران عزیزان فراهم آورد ، به همین جهت در راستای جلب رضایت حداکثری شما مشتریان گرانقدر ، مهلت تست 3 الی 7 روزه برای تمامی کالا ها در نظر گرفته شده تا اگر بنا به دلایلی از قبیل ایراد فنی، ظاهری و مغایرت کالا ، قصد بازگرداندن کالای خریداری شده را داشتید ، با خیال راحت بتوانید از زمان دریافت کالا در مهلت تست مذکور ، کالا را بررسی نموده و درصورت نیاز آن کالا را با هماهنگی کارشناسان فروشگاه ما مرجوع نمایید .
چه کالاهایی شامل شرایط بازگشت می شوند ؟
- کلیه محصولات موجود در سایت ، شامل گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند که مهلت تست 3 الی 7 روزه برای استرداد کالا را دارند .
- پس از دریافت کالا و بازگشایی جعبه ، چنانچه کالا و محصول خریداری شده دارای مغایرت یا خراب و دارای مشکل و ایراد فنی و ظاهری بود که در نگاه اول قابل تشخیص باشد ، میبایست حداکثر تا 2 ساعت پس از تحویل کالا ، موضوع را از طریق فرم پایین همین صفحه یا در ساعات 10 الی 17 از طریق تماس با واحد پشتیبانی ، اطلاع دهید. بدیهی است پس از گذشت این مدت زمان ، فروشگاه جانبی باریش « هیچ مسئولیتی » در قبال کالای معیوب نخواهد داشت.
- در صورتی که ماهیت کالا به گونه باشد که مغایرت یا خرابی یا ایراد فنی و ظاهری آن بدون باز کردن پلمپ کالا قابل مشاهده باشد ، باید از باز کردن پلمپ کالا خودداری نمایید ، در غیر این صورت امکان استرداد کالا وجود نخواهد داشت .
- کالاهایی که به عنوان هدیه از طرف فروشگاه جانبی باریش ارسال می شوند ، شامل گارانتی 3 روزه بازگشت کالا نمی شوند .
- در صورت آسیب رسیدن به بسته بندی اصلی کالا امکان عودت کالا وجود ندارد .
- • درصورتی که کالای مرجوعی جزو کالاهای الکترونیکی و دارای رمز عبور است، حتما باید قبل از ارسال، توسط مشتری حذف شود .
- محصولاتی که به صورت مستقل دارای گارانتی بلند مدت می باشند ، تنها تا پایان « مهلت تست » قابل برگشت به فروشگاه جانبی باریش هستند و پس از آن در صورت بروز هر گونه اشکال باید به شرکت گارانتی کننده ارسال شوند و جانبی باریش در قبال گارانتی محصولات هیچ گونه مسئولیتی برعهده نخواهد گرفت . اما در جهت تسهیل در این امر و پشتیبانی از خریداران گرامی ، فقط با هماهنگی های قبلی پذیرای برخی از محصولات با گارانتی در دوره بعد از 3-7 روزه خواهد بود.
- استرداد کالا به منزله بازگشت فوری وجه نمی باشد . بعد از دریافت کالا توسط جانبی باریش ، ابتدا کالای مربوطه توسط کارشناسان ما بررسی شده و نتیجه طی 72 ساعت به شما اعلام خواهد شد .
شرایط برای ارسال کالا چگونه است ؟
- پیش از ارسال کالا، حتما با بخش پشتیبانی جانبی باریش هماهنگی های لازم را انجام داده و به هیچ وجه هیچ کالایی را بدون هماهنگی قبلی به فروشگاه ارسال نکنید.
- برای تماس با بخش پشتیبانی فروشگاه جانبی باریش حتما شماره سفارش و اطلاعات خرید خود را اعلام نمایید .
- در نظر داشته باشید، که تمامی کالاهای بازگشتی میبایست در شرایط اولیه و به همراه جعبه محصول و فاکتور خرید بوده و حتما باید تمامی لوازم جانبی و اقلام همراه کالا به همراه کالای اصلی در جعبه یا کارتن اصلی آن به دقت بسته بندی و ارسال شوند .
- دقت داشته باشید فاکتور خرید خود را نیز به همراه کالا ارسال کنید .
- از درج هر گونه برچسب یا نوشته روی کارتن یا جعبه اصلی کالا خودداری کنید .
- پس از پذیرش کالا ، کارشناسان فنی جانبی باریش در سریعترین زمان ممکن ، حداکثر طی 72 ساعت کاری نتیجه تست را به مشتری اعلام خواهند نمود .
- در صورتی که نیاز به استرداد وجه باشد حداکثر تا 3 روز کاری مبلغ به حساب مشتری ( فقط شماره کارتی که توسط آن خرید صورت گرفته ) واریز میگردد .
- در صورتی که فرم استرداد بصورت کامل و دقیق پر نشود، پیگیری های لازم از سمت فروشگاه انجام نخواهد شد و مسئولیت آن بر عهده خریدار می باشد .
- بعد از ارسال فرم طی 48 الی 72 ساعت کاری همکاران ما در صورت واجد شرایط بودن استرداد کالا با شما تماس حاصل خواهند کرد. لذا از تماس بعد از ارسال فرم خودداری فرمایید .
آدرس انبار مرجوعی : آذربایجان غربی – ارومیه – بلوار مدرس – خیابان باهنر – 100 متر بالاتر از اداره محیط زیست – پلاک 101 – طبقه همکف ( جانبی باریش – انبار بخش آنلاین )
کد پستی : 5716866318
شرایط انصراف از خرید یا مرجوعی سلیقه ای چگونه است ؟
- در صورتی که بنا به هر دلیلی مشتری از خرید خود منصرف شود ، زمانی که کالا نزد مشتری میباشد حداکثر طی 24 ساعت باید انصراف خود را به واحد پشتیبانی سایت اطلاع داده و پس از هماهنگی ظرف حداکثر 3 روز از زمان تحویل سفارش توسط پست ، کالا را به انبار فروشگاه جانبی باریش ارسال نماید .
- بازگشت کالا تنها در صورتی امکان پذیر است که کالای مورد نظر در شرایط اولیه (پلمپ) باشد و از آن استفاده نشده باشد و کلیه ملزومات و اقلام همراه آن ، بدون کم و کاستی ارسال شود . ( در غیر اینصورت به هیچ وجه امکان بازگشت کالا وجود ندارد )
هزینه ارسال به عهده چه کسی است ؟
- اگر ایراد فنی ، آسیب دیدگی فنی و ظاهری یا وجود مغایرت در محصول ، مورد تایید کارشناسان فروشگاه جانبی باریش قرار گیرد ، هزینه ارسال به عهده جانبی باریش است.
- برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به جانبی باریش ارسال شود.
- در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان جانبی باریش، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا ، به عهده مشتری خواهد بود.
- برای عودت کالا تنها از پست پیشتاز استفاده نمایید.
نحوه ثبت درخواست استرداد / مرجوعی
- *ابتدا وارد اکانت کاربری خود شوید*
- سپس از منوی کاربری ، صفحه ی « سفارش ها » رو باز کرده و روی گزینــه « مشاهده » سفارش مورد نظرتون بزنید و از طریق گزینه « درخواست استرداد » اقدام به ثبت درخواست خود نموده و منتظر باشید تا کارشناسان مجموعه پاسخگوی درخواست شما باشند .
- پاسخگویی به درخواست های استرداد/مرجوعی ، 24 الی 48 ساعت به طول خواهد انجامید ، خواهشمند است در این مدت صبوری نمایید و از ارسال درخواست های متعدد و یا تماس با پشتیبانی خودداری نمایید .
- برای پیگیری نتیجه درخواست خود ، می توانید از طریق پنـل کاربـری خود ، وارد صفحــه ی «درخواست های استرداد من» شده و آخرین وضعیت درخواست خود را مشاهده نمایید.